A. Reklamacje i gwarancje
A.1 Wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją ich producenta. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z Ogólnopolskim Centrum Serwisowym pod adresem wskazanym w pkt. C.1 poniżej.
A.2 Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się, czy jest zgodna z zamówieniem oraz czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Reklamacje dotyczące zgodności przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w razie ich podniesienia przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera.
A.3 Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia.
A.4 W przypadku uznania reklamacji za zasadną. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Serwis zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, dostępny w sklepie towar o zbliżonych,porównywalnych parametrach.
B. Odstąpienie od umowy
B.1 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Serwisie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar zostanie zwrócony do magazynu właściciela Serwisu znajdującego się w Siedlcach 08-110 Siedlce przy ul.Brzeskiej 110. Zwracany towar będzie przyjęty wyłącznie w oryginalnie zapakowanym, nienaruszonym opakowaniu.
B.2 W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie przesłać towar w swoim oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu na adres Myjszyby wskazany w pkt. B1 powyżej wraz ze stosownym, pisemnym oświadczeniem. Koszty przesyłki w całości ponosi Klient.
B.3 Zwracany towar należy odsyłać wraz z otrzymanym dowodem zakupu. Serwis gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
C. Przyjmowanie i realizacja zamówień
C.1 Zamówienia przyjmowane są przez strony www.amalo.pl, telefonicznie w Ogólnopolskim Centrum Serwisowym pod numerami telefonów (25)633-62-80 lub (25)633-36-79 lub pocztą elektroniczną pod adresem sklep@amalo.pl
Około 95% wszystkich ekspediowanych przez nas przesyłek dociera do adresatów w następnym dniu roboczym. Dlatego na naszej stronie internetowej umieściliśmy informację o czasie dostawy w 24h. Nie gwarantujemy dostawy w 24h lecz w praktyce większość odbiorców otrzymuje zamówione produkty w takim właśnie czasie. Jednak w około 5% przypadków czas dostawy jest dłuższy.
W wypadku zamówień nietypowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim wypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Na stronach serwisu www.amalo.pl podawany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia na dany towar .